Exen z nową stroną

Komunikat prasowy Warszawa, 6 maja 2013

W dniu 6 maja 2013 r. spółka Exen uruchomiła nową stronę internetową, która wpisuje się w naszą strategię zmian wizerunkowych mającą na celu budowę świadomości marki Exen jako integralnego uczestnika transakcji na polskim rynku kapitałowym.

Kluczowym założeniem nowego projektu było przejrzyste oraz intuicyjne zaprezentowanie specyfiki działalności. modelu biznesowego i reputacji spółki, a także zaakcentowanie profilu jej grup docelowych.

Nowa strona internetowa stanowi główne narzędzie komunikacji z rynkiem. Podczas gdy publikowany przez nas raport Deal Flow: Poland pełni funkcję banku wiedzy oraz swoistego ekosystemu uczestników polskiego rynku kapitałowego, strona firmowa Exen ma za zadanie przede wszystkim w prosty sposób informować użytkownika o profilu naszej działalności, – mówi Joanna Wodzińska, Client Delivery Director Exen.

Projekt graficzny przygotował Grzegorz Niepewny (www.niepewny.com), a za wdrożenie i obsługę programistyczną odpowiada agencja interaktywna Green Parrot (www.greenparrot.pl).

Dodatkowych informacji udzielają:

Joanna Wodzińska
Client Delivery Director
+48 600 266 344
joanna@exen.pl

Sean Gibson
Director of Operations
+48 500 206 309
sean.gibson@exen.com

Newsroom

Podobne publikacje

Deal Flow: Poland 2013
Zobacz
Spółka z Danii wchodzi na polski rynek gazu
Zobacz
Exen wprowadza na polski rynek kolejnego duńskiego tradera energii
Zobacz
Kontakt dla mediów Joanna Wodzińska Client Delivery Director +48 600 266 344 joanna@exen.pl